Waarom ben ik altijd moe als ik schoolwerk moet doen? En niet moe van geen zin/lui. Maar echte moe van dat ik zo in slaap kan vallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Alleen maar bij huiswerk? Niet als je op die tijd iets doet wat leuker is?
Dan denk ik toch dat je onbewust misschien, geen zin hebt in dat huiswerk en je energie daardoor kwijtraakt.
Probeer je over die moeheid heen te zetten, en de energie die je hebt goed te gebruiken voor je huiswerk. Opmaken van energie maaktnieuwe energie aan, niks met je energie doen, zorgt dat je hem helemaal kwijtraakt
anneliez
12 jaar geleden
misschien wil je soms geen huiswerk doen en is het soms te saai of je neemt te weinig pauzes want je moet ook soms relaxen
als je te veel leert kan je in stress komen dan moet je ook wat ontspannen want als je de hele week leert bijvoorbeeld moet je ook ontspannen tussen de dagen of in en je moet ook plannen wanneer je het gaat doen
niet: ik doe vandaag alles en de anderen dagen ga ik lekker spelen want dan wil je snel spelen en maak je je huiswerk slechter maar op bijvoorbeeld op deze dag dit en dan relaxen en op die dag dat